Show simple item record

dc.creatorCeleita Murcia, Orlando
dc.creatorGarrido Hurtado, Dora Lilia
dc.creatorValderrama Cardona, Enna Alexandra
dc.date2018-12-06
dc.date.accessioned2019-03-19T16:08:03Z
dc.date.available2019-03-19T16:08:03Z
dc.identifierhttps://revistas.unilibre.edu.co/index.php/per_ger_humano/article/view/4508
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10901/14246
dc.descriptionThis research shows the role of the store as a space of cultural strengthening consumer florenciano. Through the development of a qualitative study sought to know and understand the relationship between the consumer and the shopkeeper in the city of Florence. For the collection of information, we used the interview of depth semi-structured interviews, participant and nonparticipant observation. All the material was recorded and transcribed verbatim as expressed by the interviewees (consumers). The results were grouped taking into account the proposed objectives. In terms of the relationship between consumers and shopkeepers in Florence, highlights the confidence, convenience and comfort as the factors of greater preponderance in this relationshipen-US
dc.descriptionEsta investigación muestra el papel que desempeña la tienda como un espacio de fortalecimiento cultural del consumidor florenciano. Mediante el desarrollo de un estudio cualitativo se buscó conocer y comprender la relación del consumidor y el tendero en la ciudad de Florencia. Para la recolección de información se utilizó la entrevista de profundidad semi-estructurada, la observación participante y no participante. Todo el material fue grabado y transcrito de forma literal como lo expresaron los entrevistados (consumidores). Los resultados se agruparon teniendo en cuenta los objetivos propuestos. En términos de la relación entre consumidores y tenderos en Florencia, se destaca la confianza, la conveniencia y la comodidad como los factores de mayor preponderancia en dicha relaciónes-ES
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Librees-ES
dc.relationhttps://revistas.unilibre.edu.co/index.php/per_ger_humano/article/view/4508/3836
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/*
dc.sourcePerfiles Gerenciales. El ser humano detrás del empresario; Vol. 6 Núm. 1 (2017): Perfiles Gerenciales. El ser humano detrás del empresario; 08-17es-ES
dc.source2389-9530
dc.source2389-9530
dc.titleLa relación consumidor - tendero en Florencia, Caquetáes-ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeArtículo revisado por pareses-ES
dc.rights.licenseAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia*


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/